2008. július 16., szerda

YUM-YUM Blog Award


Nagyon jól esett Szintia kedvessége: a Mennyei Mannán nekem ítélt egy YUM-YUM Blog Award díjat, mellyel bearanyozta az estémet.

Számos gasztroblogger figyelemre méltó irományait és annál is szebb fotóit követem nyomon, így nem szívesen szorítkoznék egyetlen kollegina kiemelésére. A 3 hozzám ízvilágban (!) legközelebb álló blog és írója következik.

DOLCE VITA mindig be tud csempészni a szobámba egy kis Olaszországot és napsütést, a blogja tele van finom olasz ízekkel, a képei meg csodaszépek, igazi példakép Ő! :)

MIRELLE, akit már akkor is olvastam, amikor még nem volt blogom, sokszor alig néhány sorban oly frappánsan és lényegretörően fogalmazza meg a Nők mindennapjait, hogy igaz, hogy személyesen nem ismerem őket, de szinte az orrom előtt cseperednek fel. A kuglófsütéshez pedig már rég meghozta a kedvem (mely addig fog tartani, amíg az elsőt el nem rontom ;) ).

MASZATKONYHA Zsuzsija hagyományos ételei magukért beszélnek. Én, mint kezdő nagy hasznát veszem, hiszen „egy újszülöttnek minden recept új”. Előnye, hogy semmi extra hozzávaló nem kell, ha kedvem támad sütni-főzni, nem kell rögtön a boltba rohannom.

SZINTIÁVAL kezdtem, Szintiához térnék vissza, mivel 3 a magyar igazság plussz 1 a ráadás. Annyi finom desszert olvasható nála igazi profi fotókkal, hogy dönteni is alig tudok, melyikkel is kezdjem a sort. Illik-nem illik, én bizony visszajutalmazom őt, mert megérdemli.

És köszönöm. :))) Ki is biggyesztem oldalra, hadd lássa minden idetévedő :)

4 megjegyzés:

SZINTIA írta...

Újabb meglepetés!
Köszönöm miniMálna!
Igazán kedves vagy!:)

Zsuzsi írta...

Húha! Micsoda meglepetés! Köszi, aranyos vagy! Zsuzsi

Névtelen írta...

Málna!

Remélem Soha nem fog elmenni a kedved. Épp vasárnap dicsértem azt, amit csinálsz, miközben Fűszeres Eszterrel győzködtük magunkat, hogy nincs meleg és a gyerekeink nem is koszosak. ;)
Nagyon szépen köszönöm a megtiszteltetést!

miniMálna írta...

Örülök, h örültök!!! :)

Mirelle, komolyan? :D ez igazán kedves! :))

Zsuzsi, mi ez a blogspotos oldal? költözködsz?