2008. július 20., vasárnap

Kefíres tonhalsaláta


Az egyik nagy bevásárlóközpontban kapható salátát próbáltam lekoppintani, amikor először megalkottam ezt a salátát. Ez a guargumibotrány idején volt, mivel tartalmaz a bolti változat ilyen sűrítőanyagot. Az otthoni változat cserébe nem tartalmaz tartósítószert, sem szinezéket, igaz, nem is olyan szép sem az állaga, sem a színe, de finom. Frissen sült bagettel pedig isteni. Bevallom, fagyasztottat szoktam, mivel tonhalsalátát vagy reggelire vagy vacsira eszek, és ki sem tudnám várni, amíg…meg még sosem sütöttem bagettet. Viszont a fokhagymás pirítós már nagyon megy :)

hozzávalók (1 személyre)

1 doboz aprított tonhalkonzerv
2 paradicsom
3 db csemegeuborka
½ kukoricakonzerv
½ doboz kefír
kevés majonéz
1 tk magos dijoni mustár

bors

elkészítés

Az aprított tonhalat lecsöpögtetem. A paradicsomot és az uborkát felkockázom. Összekeverem az összes hozzávalót. Ha van időm, sütök mellé fűszervajas bagettet vagy pirítok kenyeret.

VKF! 17. fordulójára készült.

Nincsenek megjegyzések: