2008. május 7., szerda

Kezdő gondolatok

Kezdő gondolatok...2 értelemben is:
  1. ez a blogom első bejegyzése
  2. szerény személyem (majdnem) első lépéseit követheti nyomon az olvasó (aki lehet, hogy csak én leszek)
Nemrég fedeztem fel a gasztroblogok világát Maszatkonyha rendkívül jó írásait olvasgatva. Annyira megtetszett 2 hobbim ezen ötvözete (internetezés és a gasztronómia), hogy azon kaptam magam, már a saját blogomat tervezem.

Íme az eredmény! :)

Kulináris titkoknak és bonyolultabbnál bonyolultabb csodakölteményeknek nem ez lesz a gyűjtőhelye, sajnos. Én egyelőre csak egy szárnyait bontogató kezdő vagyok, ám bízom benne, hogy segítséget és ötleteket adhatok azoknak, akik még nálam is bizonytalanabbak a gasztronómia világában. És nem utolsó sorban, az itt szereplő receptek garanciát biztosítanak arra, hogy ha már én is el tudom készíteni, akkor Te is, Kedves Olvasó!

Kívánok kellemes böngészést az idetéve
dőknek! ;)




5 megjegyzés:

ildinko írta...

Szia!

Nagyon szép lett a blogod! Sok lelkesedést hozzá! ;)
Jelentelek a gyűjtőblogon is, mint új kollégát. :)

miniMálna írta...

Szijjja!

Köszönöm a dicséretet, Kollegina! Nekem is nagyon tetszik! :) Lelkesedésből nincs hiány, csak sajnos jön a vizsgaidőszak, így majd hanyagolnom kell. :(
Melyik gyűjtőblogon jelentesz? A gasztro.mineren már fent vagyok, ezen kívül van még a gasztro.vimizo, azon még nem :)

ildinko írta...

A gasztro.blog.hu-n. Már fent is vagy. ;)
Jó tanulást a vizsgaidőszakban!

SZINTIA írta...

Szia mini Málna!

Majdnem egy napon születtek a blogjaink!:D
Gratulálok, tényleg nagyon szép lettél és gyönyörűek a fotóid!
A túrógombóc az egyik kedvenc ételem, hamarosan megkóstolom a tiédet is! Biztosan Isteni lesz hidegen, ebben a nagy hőségben!:)

Üdv: Szintia

miniMálna írta...

Szia Szintia!

A te csodás képeid mögött az enyémek elbújhatnak :) És kifejezetten jól esik, hogy tőled kapok dícséretet :)

Túrógombócot merem ajánlani :)